ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها
ای تدبیر کننده روز و شب
ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر
حال مارا به بهترین حال دگرگون کن
سال نو مبارک

----" پیامک تبریک عید نوروز"----

در بهاری که پر از معجزه و احساس است

هفت سینم ، سین سیمای تو را کم دارد

سال نو مبارک

----" پیامک تبریک عید نوروز"----

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور / ازکنار کعبه بنماید ظهور

قلبها را مهر هم عهدی زند / از حرم بانک انا المهدی زند . . .

عیدتان مبارک باد

----"اس ام اس تبریک عید نوروز"----

روزها نو نشده کهنه تر از دیروز است

گر کُند یوسف زهرا نظری ، نوروز است

لحظه ها در تپش تاب وتب آمدنش

آسمان چشم به راه قدمش هر روز است

اللهم عجل لولیک الفرج

----"اس ام اس تبریک عید نوروز"----

آمد بهار و گل رخ من در سفر هنوز

خندید و ابر چشم من از گریه تر هنوز

آمد درخت گل به بر امّا چه فایده؟

کان سرو گلعزار نیامد به بر هنوز

نوروز بر شما مبارک باد .

----"اس ام اس تبریک عید نوروز"----

اینم هفت سین بچه های مدیریت:
1.سواکردن‌ودور کردن
2.سامان دادن ومرتب چیدن
3.سپیدی وپاکیزگی
4.سعی در حفظ مطلوب
5.سازمان یافتگی وانضباط
6.سخت کوشی
7.سماجت در انجام کار خوب تا مرز عادت
عید همتون مبارک....

----"اس ام اس تبریک عید نوروز"----

مُدّعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار

من گلی دارم که عالم را گلستان می کند

گل من را بهاری بی خزان است

گل من مهدی صاحب زمان است

اللهم عجّل لولیک الفرج

----"اس ام اس تبریک عید نوروز"----

با آرزوی ۱۲ ماه شناخت صحیح ۵۲ هفته معرفت آسمانی ۳۶۵ روز صداقت ۸۷۶۰ ساعت مهربانی ۵۲۵۰۰ دقیقه توکل به خدا ۳۱۰۵۰۰۰ ثانیه غرق در لذت بخش ترین عشق هستی…
سال نو مبارک

----"اس ام اس تبریک عید نوروز"----

خداوندا ! در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق، جای آنرا فرا گیرد
پیشاپیش سال نو مبارک

پیامک تبریک عید نوروز