دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو با نام تو تو دید من نیستی با بالاترین کیفیت

دانلود موزیک ویدیو تو تو دید من نیستی از امیر تتلو

 

دانلود موزیک ویدیو تو تو دید من نیستی از امیر تتلو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه ی مطلب بروید

 

 

دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو تو تو دید من نیستی

 

متن موزیک ویدیو جدید امیر تتلو با نام تو تو دید من نیستی

تو تو دید من نیستی کجایی

چطور انقده نترسو شجاعی

چطور انقده بد شدی خدایی

تو تو فال من نیستی چرا نه !!؟؟

چرا محل نمیزاری به ادم

چرا گریه نمیکنی به یادم

دوس.دارم دوباره اون پاهای خستت … کنارم راه بیان و

دوس دارم دوباره تو واسه من بخونی … منم بزنم با پیانو

دوس دارم دوباره اون پاهای خستت … کنارم راه بیان و

دوس دارم دوباره تو واسه من بخونی … منم بزنم با پیانو

یه وقتایی همه چیز سیاه بود

دلهره پنجره باز … هیچیم نی که اصلا بده فاز

فاش میشه ازت هر هفته یه راز … اینم که میبینی هفته به ماهست

هیچ نقطه ی روشنی نی … خودت بوکشت اینی

من خودتو بکش همینی … نرفتی چون مشتری نی

هیچ راه برگشتی نی … این زندگی رفت و برگشتی نی

اینو بفهم و شل نباش … شاید اون یکی مثل من مشتی نیست

ما وقت استفادش میریم … رفیق همه چیمونو واسش میدیم

این چیزارو تا تهش دیدیم … امثال تو رو  صد بار بخشیدیم

اوناییم که اضافین خودشون برن …

تو تو اتاق من نیستی … چرا نه

چرا ! چطور انقد یهو میشی یه نامرد

چرا نمیرسه هیچکی به دادم

هزار تا نذر هزارتا اشک هزار شمع

نشد غافل ازت حتی یه بار شم

همیشه من همین قدر دوست داشتمو

دوس دارم دوباره اون پاهای خستت ….کنارم راه بیان و

دوس دارم دوباره تو واسه من بخونی … منم بزنم با پیانو

دوس دارم دوباره اون پاهای خستت … کنارم راه بیان و

دوس دارم دوباره تو واسه من بخونی … منم بزنم با پیانو