دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014 از لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014

حجم : 126

فرمت : mp4

مدت زمان : 23 دقیقه

بازی‌های آسیایی که آسیاد هم خوانده می‌شود، رویدادی چند ورزشی است که هر ۴ سال یکبار ورزش‌کاران کشورهای مختلف سراسر قاره آسیا برگزار می‌شود. در هر رشته نشان‌های طلا برای مقام اول، نقره برای مقام دوم و برنز برای مقام سوم توزیع می‌شود. نخستین دوره این بازی‌ها در سال ۱۹۵۰ میلادی برگزار شد.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ (به انگلیسی: 2014 Asian Games) هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی می‌باشد. این مسابقات از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ تا ۴ اکتبر در ۳۶ رشته ورزشی مختلف انجام خواهد شد. این سومین بار است که کره جنوبی میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد. این مسابقات در سال ۱۹۸۶ در سئول و در سال ۲۰۰۲ در بوسان بر‌گزار شد. مقامات برگزاری اعلام کرده‌اند در این بازی‌ها ۴۰ سالن مسابقه و ۵۶ سالن تمرین موجود خواهد بود.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در ۳۶ رشته ورزشی بر‌گزار خواهد شد که شامل ۲۸ ورزش المپیکی که در برنامه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو قرار دارند به همراه هشته رشته دیگر؛ بیسبال (شامل بیسبال مردان و سافت‌بال زنان)، بولینگ، کریکت، کبدی، کاراته، سپک تاکرا، اسکواش و ووشو می‌شود. این فهرست در ۹ دسامبر ۲۰۱۰ در جلسه شورای اجرایی کمیته المپیک آسیا در مسقط قطعی شد. به این ترتیب شش رشته ورزشی اسکیت، ورزش‌های صفحه‌ای (شطرنج، شیانگ‌چی و ویچی)، بیلیارد، دراگون بوت و رقص ورزشی که در بازی‌های آسیایی قبلی بر‌گزار شدند، از فهرست مسابقات حذف شده‌اند.. رشته‌های تیر و کمان رشته کامپاند، جودو تیمی و سه‌گانه مختلط امدادی هم برای نخستین بار در این دوره بازی‌های آسیایی بر‌گزار می‌شوند.

میزبان این رقابت‌ها پس از رای گیری ۱۷ آوریل ۲۰۰۷ مشخص شد و شهر اینچئون کره جنوبی با ۳۲ رای به عنوان میزبان انتخاب شد. رقیب اینچئون در میزبانی دهلی نو بود که با ۱۳ رای نتوانست میزبان این رقابت‌ها باشد.

 

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014