دانلود سریال جدید و بسیار دیدنی عشق تعطیل نیست با لینک مستقیم و کیفیت بالا پخش شده از شبکه نمایش خانگی

دانلود قسمت پنجم 5 سریال عشق تعطیل نیست

دانلود قسمت 5 عشق تعطیل نیست

 

دانلود عشق تعطیل نیست 5

منتشر کننده ی فایل : گروه استاروی

موضوع : طنز

سال انتشار : 1393

مدت زمان : 65 دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 555 Mb

کارگردان : بیژن بیرنگ

بازیگران :  محمد رضا گلزار، مهناز افشار، علیرضا خمسه، بهنوش بختیاری، زانیار خسروی، مهرانه مهین ترابی، شهرام حقیقت دوست، حدیثه میر امینی، رضا ناجی و…

خلاصه داستان قسمت 5 : در قسمت 5  “عشق تعطیل نیست” داستان رها با بازی محمدرضا گلزار و نفس با بازی مهناز افشار، زوجی جوان است که در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند که زندگی خود و اطرافیانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

عشق تعطیل نیست یک مجموعه ویدئویی در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به کارگردانی بیژن بیرنگ تولید شده در سال ۱۳۹۳ است. این مجموعه ۲۶ قسمتی که مراحل پیش تولیدش را طی می‌کند، تهیه کنندگی «عشق تعطیل نیست» را محمدرضا شهبازی و بیژن بیرنگ برعهده دارند. در کارنامه بیژن بیرنگ ساخت سریال‌های خاطره انگیزی چون «خانه سبز» و «همسران» به چشم می‌خورد. «عشق تعطیل نیست» نیز در حال و هوای کارهای قبلی همین فیلمساز قرار می‌گیرد. یکی از دکورهای این سریال با تقلید از سریال موفق آمریکایی به نام دوستان ساخته شده است .

قهرمانان اصلی این سریال زن و شوهری هستند که با آرمانگرایی های خود هر بار قصه ای جدید را رقم می زنند و باعث ایجاد نگاهی عاشقانه به خود و اطرافیان خود می شوند. پدر و مادر این دو زوج از دو سطح طبقاتی متفاوت به همراه دیگر فرزند مجردشان در خانه هایی با سبکی متناسب با وضعیت اقتصادی و اجتماعی خود زندگی می کنند و عمدتاٌدر پیشبرد قصه ها و محتوای آن بخش تاثیر به سزایی دارند. لازم به ذکر است زوجی نیز در همسایگی این زن و شوهر زندگی می کنند که خود در قصه ماجرا ساز و تاثیر گذار هستند. مرد خانواده روانشناسی است که به طور مستقیم و غیر مستقیم به موارد تحقیق شده ی روانشناسانه در مسائل اجتماعی می پردازد و در کنار همسرش که مدیر یک موسسه مشاور املاک است ،ماجرا های سرگرم کننده ای را باعث می شوند .

گفته شده پس از پخش بخش پنجم عشق تعطیل نیست در شبکه نمایش خانگی ، ادامه آن از شبکه 2 پخش خواهد شد.

دانلود قسمت پنجم 5 سریال عشق تعطیل نیست