دانلود فیلم ایرانی چ با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی

فیلم چ با کیفیت متوسط و عالی DVD

 

دانلود فیلم چ با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : اجتماعی

فرمت : MKV + MP4

حجم : 350 , 930 مگابایت

مدت زمان: 120 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا

بازیگران : فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی، اسماعیل سلطانیان، امیررضا دلاوری، خسرو شهراز، مژگان خالقی، پیام لاریان، رضا نوری

خلاصه داستان : در اواخر مرداد سال ۱۳۵۸، دکتر مصطفی چمران (فریبرز عرب‌نیا) از طرف دولت موقت ماموریت پیدا می‌کند به پاوه برود و درگیری داخلی به‌وجودآمده در آنجا را خاتمه دهد. سه رأس درگیری موردنظر را مردم پاوه، کردهای جدایی‌طلب و رزمندگان پاسدار تشکیل می‌دهند. چمران با تیکه بر نگاه عرفانی و بینش صلح‌جویانه‌اش، هم باید در برابر جسارت و میل به عدالت‌طلبی اصغر وصالی (بابک حمیدیان) به عنوان فرمانده پاسداران مستقر در پاوه مقاومت کند و هم دکتر عنایتی (مهدی سلطانی) به عنوان رئیس کردهای شورشی را قانع کند که دست از درگیری بردارد.

توضیحات و اخبار این اثرچ نام فیلمی ایرانی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و محصول سال ۱۳۹۲ می‌باشد. این فیلم داستان ۲ روز از زندگی مصطفی چمران را در پاوه به تصویر می‌کشد.

موسیقی متن این فیلم ساخته فردین خلعتبری می‌باشد. طراحی صحنه و لباس در این فیلم بر عهده عباس بلوندی بود.
در سکانس پایانی این فیلم که در یکی از پادگان‌های نظامی تهران فیلمبرداری شد، به دلیل حضور نیافتن فریبرز عرب‌نیا سر صحنه، کارگردان از یک بدل به جای وی استفاده نمود.

دانلود فیلم چ