دانلود فیلم خارجی Fast and Furious 7 با لینک مستقیم و کیفیت عالی محصول 2015

دانلود فیلم سریع و خشن 7

 

 

دانلود فیلم Fast and Furious 7 با کیفیت عالی و لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Fast and Furious 7 با کیفیت Blue Ray 720p

 

کارگردان : جیمز وان

بازیگران : ون دیزل، جیسون استاتهام، پل واکر، میشل رودریگز، لوکاس بلک، جوردانا بوروستر، دواین جانسون، ترسی گیبسون، تونی جا و کرت راسل

خلاصه داستان :  بعد از کشته شدن هان (سانگ کانگ) توسط یان شاو (جیسون استاتهام) بخاطر انتقام برادرش، دومنیک تورتو (ون دیزل) و گروهش بار دیگر جمع می‌شوند تا مردی را که یکی از اعضای گروه آن‌ها را به قتل رسانده پیدا کنند، قبل از آنکه او آن‌ها را پیدا کند…

 

سریع و خشمگین ۷ (به انگلیسی: Fast & Furious 7) یا سریع و خشن ۷، هفتمین قسمت از سری فیلمهای سریع و خشمگین است. این فیلم محصول آمریکا و با ژانر اکشن، هیجانی، تعقیب و گریز می‌باشد. کارگردان این فیلم جیمز وان و بازیگران ون دیزل، جیسون استاتهام، پل واکر، میشل رودریگز، لوکاس بلک، جوردانا بوروستر، دواین جانسون، ترسی گیبسون، تونی جا و کرت راسل می‌باشند. این فیلم پس از فیلم سریع و خشمگین ۶ از این مجموعه که فروش جهانی بالایی در کل این سری داشت، تولید خواهد شد.

 

دانلود فیلم Fast and Furious 7

 

 

 

 «خشن هفت/Furious Seven» آنچه بیننده از تماشای مجموعه فیلم‌های سابقه دار «سریع و خشن/ The Fast and Furious» انتظار دارد ببیند را به وی ارائه می‌دهد: [یعنی] مجموعهای از صحنههای اکشن پر جنب و جوش و هجومی که به سختی با داستانی که هر از گاهی حسی بدوی را به وجود می‌آورد به هم ربط داده میشوند. با این حال، این بار رویدادهای زندگی واقعی جنبه سرگرمی فیلم را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند. مرگ نابهنگام پل واکر مشکلات زیادی را به بار آورده است. هر وقت شخصیت واکر، برایان اوکانر، روی صحنه ظاهر می‌شود به یاد او می‌افتیم. این باعث نوعی حس تأسف در اثری می‌شود که هیچ یک از «سریع و خشن‌های» قبلی نداشتند.

علیرغم تغییر بزرگی در عوامل اصلی سازنده فیلم- استاد فیلم‌های ترسناک جیمز وان (سازنده «توطئه آمیز / Insidious» و «احضار / The Conjuring») جایگزین جاستین لین روی صندلی کارگردانی- این فیلم دچار رکود و وقفه نشده است. وان همچون لین با تمرکز زیاد بر تصاویر کامپیوتری توانسته بدل کاری‌ها را تماشایی‌تر از آنچه افکت‌های عملی می‌توانند به آن دست یابند نشان دهد. مشکل استفاده از انیمیشن تا این درجه این است که گرچه فاکتور «شگفتی» ممکن است چند برابر شود، اما اشیا بیش از حد زیبا و تر و تمییز دیده می شوند و اجازه ایجاد بروز تنش واقعی را نمی‌دهند. برای مثال، صحنهای را تصور کنید که در آن خودرویی از شکاف بین دو آسمان‌خراش عبور می‌کند. این صحنه در تریلر فیلم فوق‌العاده است و حتی در خود فیلم بهتر دیده می‌شود، اما هیچ یک از مخاطبان کوچک‌ترین تردیدی ندارد که همه چیز ختم به خیر می‌شود. به این ترتیب، هنرمندی این لحظه را تحسین می‌کنیم اما کوچک‌ترین نگرانی از این که شخصیت‌ها ممکن است در آن بمیرند نداریم.