دانلود برنامه ماه عسل ویژه ماه رمضان 1394 با لینک مستقیم و کیفیت بسیار خوب محصول شبکه سه سیما

قسمت 1 اضافه شد

 

دانلود برنامه ماه عسل با لینک مستقیم و کیفیت خوب

توضیحات : ماه عسل نام برنامه‌ای زنده‌ است که در ماه رمضان هر روز از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا قبل از ماه رمضان سال ۹۱ مجری و تهیه کننده این برنامه را احسان علیخانی بر عهده داشت حتی سالی هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود ، اما در سال ۹۱ تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشد از جمله: معلول، شاعر، نخبه و … مجددا در سال ٩٢ اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شده است.

این برنامه سعی دارد با تلنگرهایی که از طریق مهمانان مختلف به مخاطب می زند، وجدان- شاید خفته ی- بیننده را بیدار کند. از آنجا که این برنامه در ماه مبارک رمضان پخش می شود، این موضوع بیشتر بر مردم تأثیر می گذارد چراکه این ماه را به روزه داری می پردازند و بیش از پیش به خدا و نماز و دیگر عبادات می پردازند.

ماه مبارک رمضان در پیش بوده و بازار گمانه زنی در مورد برنامه ها و سریال های مختلف رمضان ۹۴ داغ است. شبکه سه سیما نیز همانند سایر شبکه ها تمام تلاش خود را جهت هر چه با کیفیت تر شدن برنامه های خود به خرج می دهد. برنامه بسیار جذاب و پر طرفدار ماه عسل، برنامه زنده ایست که طی چند سال گذشته در ماه رمضان هر روز از شبکه سه پخش می‌ شود. تا پیش از رمضان ۹۱ تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر عهده داشت، البته سال ۸۷ فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال ۹۱ تهیه کننده جدید ماه عسل، مجید یوسفی، مجری این برنامه را علی ضیا انتخاب کرد. در سال ۹۲ به دلیل اجرای نسبتاً ضعیف علی ضیا و از طرفی تسلط و مهارت کافی احسان علیخانی به اجرای ماه عسل ، مجدداً اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این موضوع در سال ۹۳ نیز تکرار شد. موضوع این برنامه در قالبی اجتماعی است و مهمانان ماه عسل از هر قشر جامعه از جمله مستمند، معلول، هنرمند، کهنسال و غیره می باشند. امسال نیز دست اندرکاران این برنامه ، تایم طلایی لحظات پیش از افطار را از دست نداده و تلاش خود را جهت هرچه پر بارتر کردن برنامه ماه عسل ۹۴ به خرج می دهند.

تیتراژ ابتدایی و انتهایی ماه عسل بر عهده احسان خواجه امیری و امیر علی بهادری است .

دانلود برنامه ماه عسل 94