دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 از لینک مستقیم

دانلود بازی PES 2015

کرک سالم بازی نسخه PC-RELOADED

 

ژانر: ورزشی

سال انتشار : 2013

حجم بازی : 6.21 گیگابایت

درباره بازی :

فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۱۵ (به انگلیسی: Pro Evolution Soccer 2015) (به اختصار PES 2015) که در ژاپن و کره جنوبی با نام فوتبال جهانی: یازده قهرمان ۲۰۱۵ (به انگلیسی: World Soccer: Winning Eleven 2015) شناخته می‌شود، یک بازی رایانه‌ای فوتبال از سری بازی‌های فوتبال تکاملی حرفه‌ای است که توسط شرک کونامی ساخته و منتشر شده‌است.

Pro Evolution Soccer یکی از پر طرفدار ترین بازی های ورزشی می باشد که سالیان سال با طرفداران این سبک بازی ها همراه بوده و هر ساله نسخه جدیدی را روانه بازار می کند، طی چند سال اخیر این عنوان در رقابت با یک عنوان مشابه ( FIFA از استودیوی EA ) دچار تنزل شده و حتی این رکود تا جایی پیشرفت که خیلی از طرفدارهای این سری به عنوان رقیب یعنی FIFA نقل مکان کرده اند ولی با تمام این فراز و نشیبهایی که گریبان گیره استودیوی قدیمی konami و عنوان با سابقش یعنی PES شده ، فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer امسال با شعار زمین از آن ماست یا The Pitch is Ours وارد رقابت با رقیب دیرینه ی خودش یعنی FIFA شده است، PES 2015 محصول کار مشترک دو استودیوی کونامی توکیو و PES Productions واقع در ویندزور است، این دو استودیو در این نسخه سعی کردند تا گیم پلی کلاسیک سری را با بسیاری از المان های جدید تلفیق کنند، یکی از تغییرات صورت گرفته در سیستم شوت زنی بازی است که طبق گفته های کونامی، گونه های مختلفی از استیل های شوت زنی بدون مرز که بازی کننده کنترل کاملی بر دقت و قدرت آن ها دارد را پیشنهاد می دهد.

PES ID، انیمیشن‌ها و استایل‌های جدید بازیکنان، استفاده‌ای بهتر از پتانسیل واقعی Fox Engine، وجود لیگ‌های جدید و پیوند بازی با جهانِ واقعی فوتبال بخشی از ویژگی‌های تازه PES 2015 خواهد بود. اینکه تا چه اندازه این ویژگی‌ها و دیگر موارد بازی به حقیقت تبدیل می‌شوند، در سیزدهم نوامبر مشخص خواهد شد.
PES ID یکی از ویژگی‌های مهم PES 2015 خواهد بود که سبب پیوند بازی با دنیای واقعی فوتبال می‌شود. رفتارها و ویژگی‌های بازیکن‌ها به واسطه این ویژگی مشابه دنیای واقعی آن‌ها خواهد بود که البته این مورد به کمک هزار انیمیشن جدید بازیکن‌ها کامل می‌شود. این مورد تنها منحصر به بازیکن‌ها نخواهد بود و تیم‌ها و ویژگی‌های خاص آن‌ها را هم در بر می‌گیرد. تا جایی که تیکی تاکا از مشخصه‌های اصلی بارسلونا در PES 2015 خواهد بود و چلسی با ضد حمله‌هایش شناخته خواهد شد.
افزایش سرعت بازی از دیگر ویژگی‌های PES 2015 خواهد بود. در کنار آن حرکات پا به توپ دقیق‌تر و هم‌چنین تنوع شوت‌ها و پاس‌ها به لطف فیزیک جدید توپ، از دیگر ویژگی‌های مطرح شده است. حضور لیگ‌های دسته 2 انگلستان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا هم در بازی تایید شده است.

نکته دیگر مربوط به Fox Engine است که قرار است به شکلی بهتر از توانایی‌های آن در بازی استفاده شود. واکنش‌های طبیعی‌تر و پردازش حجم بیشتر تماشاگران و هم‌چنین فضاسازی‌های بهتر استادیوم‌ها از نکاتی است که به آن اشاره شده است.

برای دانلود بازی لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود بازی PES 2015

سه عنصر کلیدی این سری که بیشترین تمرکز روی اون صورت گرفته :

1- هیجان در گل زنی

سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.

2- پاس نهایی

بطور خلاصه میشه گفت توسط فیزیک جدید  رفتار توپ در پاسهای کوتاه بین بازیکنان طبیعی تر شده و در گیم پلی بازیباز بهتر میتونه توپ رو کنترول کنه…. ( منظور رفع مشکل پاس دادن و کنترول توپ در نسخه قبلی )

3- 1 به 1

 

آخرین عنصر کلیدی بازی ک دوباره بازسازی شده که اینبار شما قادر خواهین بود تا علاوه بر کنترل توپ بهتر در بازی ، در فضاهای خالی با توپ اونطور که در توانایی بازیکن هست مانور بدین و شاهد سیستم دریبلینگ بهتری باشین….