دانلود سریال جدید و بسیار دیدنی ابله با لینک مستقیم و کیفیت بالا پخش شده از شبکه نمایش خانگی

دانلود قسمت پنجم 10 سریال ابله

دانلود قسمت 10 ابله

 

دانلود ابله 10

منتشر کننده ی فایل : گروه استاروی

موضوع : طنز ، کلاسیک

سال انتشار : 1393

مدت زمان : 65 دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 510 Mb

کارگردان : کمال تبریزی

بازیگران :  هانیه توسلی ، فاطمه معتمد آریا، مهران احمدی، سیامک انصاری، احمد مهرانفر، حمیدرضا آذرنگ، بهادر مالکی و عیسی یوسفی پور و …

خلاصه داستان قسمت 10 : در قسمت 10  “ابله” داستان هوشنگ نویسنده‌ای است که در نگارش فیلمنامه‌های پلیسی جنایی تخصص دارد. او درگیر ماجرای یکی از شخصیت‌های عجیبش بنام پریسا می‌شود و ..

طالب زاده نویسنده سریال ابله است داستان سریال ابله درمورد نویسنده فیلمنامه سینمایی هست که داستان های پلیسی و جناحی مینویسه و به دلیل قدرت تخیل زیادی که دارد وارد ماجراهایی میشه این تخیل قوی به شکلی وارد زندگیش میشه و با موقعیت هایی برخورد می کند که نمی داند اینها جزو تخیلاتشه یا واقعیته که با آن زندگی می کند. به دلیل تخیل بیش از حد این شخصیت در این داستان خیال با واقعیت ترکیب می شوند و شما نمی دونید کدوم بخش خیاله و کدوم بخش واقعیته و خود این روند ، ساختار فضای کمدی را در کار ایجاد می کند و باعث می شود که اتفاقات استثنایی رخ دهند…..

ابله یک مجموعه ویدئویی در ۲۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی شرکت تصویر گستر پاسارگاد و محمد مسعود، نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و کارگردانی کمال تبریزی تولید شده در سال ۱۳۹۳ است. در این مجموعه ۲۶ قسمتی که مراحل پیش تولیدش را طی می‌کند، محمدرضا سکوت به عنوان مدیر فیلمبرداری، مجید اسکندری طراح چهره پردازی، مهران ملکوتی صدابردار، مجید بذرپاچ مدیر تولید، علی جودی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و مجید لیلاجی به عنوان طراح صحنه و لباس همکاری خواهند داشت. سریال ابله با فرمت دی‌وی‌دی در دسترس عموم قرار می‌گیرد. چهره پردازی‌های متفاوتی در این سریال وجود دارد.

در این تیتراژ مجموعه ابله که توسط شهاب نجفی ساخته شده است مهران احمدی، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، مجید صالحی، شبنم مقدمی، بهنام تشکر، عیسی یوسفی پور، هوتن شکیبا، بهادر مالکی و محسن تنابنده در صحنه هایی از فیلم های معروفی چون «روانی»، «دلیجان» و .. در کنار بازیگران این فیلم ها صحنه های جدیدی را خلق کرده اند.

دانلود ابله 10