دانلود آهنگ جدید مهران عباسی با نام جزیره با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جزیره از مهران عباسی


دانلود آهنگ جزیره از مهران عباسی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ جدید مهران عباسی جزیره

متن آهنگ جدید مهران عباسی با نام جزیره

من همون جزیره بودم … خاکیو صمیمیو گرم…

واسه عشق بازی موجا … قامتم یه بستر گرم…

یه عزیز دوردونه.بودم … پیش چشم خیس موجا…

یه نگین سبز خالص … روی انگشتر  دریا…

….

تا که یک روز تو رسیدی … روی قلبم پاگذاشتی…

غصه های عاشقی رو … تو وجودم جا گذاشتی…

زیر رگبار نگاهت … دلم انگار زیرو رو شد…

برای داشتن عشقت … همه جونم آرزو شد…

تا نفس کشیدی انگار … نفسم برید تو.سینه…

ابرو باد و دریا گفتن … حس عاشقی همینه…

….

اومدی تو سرنوشتم… بی بهونه  پا گذاشتی…

اما تا قایقی اومد … از منو دلم گذشتی…

رفتی با قایق عشقت… سوی روشنی فردا…

منو دل اما نشستیم … چشم.به راحت لب دریا…

دیگه تو خاک وجودم … نه گلی هست نه درختی…

لحظه های بی تو بودن … میگذره اما به سختی…

دل تنها هو غریبم … داره این گوشه میمیره…

ولی حتی وقت مردن … باز سراغتو میگیره…

میرسه زوزی که دیگه … غرق دریا میشه خونم…

اما تو دریای عشقت … باز یه گوشه ای میمونم…