دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام قلبم رو تکراره با بالاترین کیفیت

دمو آهنگ قلبم رو تکراره

دانلود آهنگ قلبم رو تکراره از مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ قلبم رو تکراره از مرتضی پاشایی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی قلبم رو تکراره

مرتضی پاشایی (متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

مرتضی پاشایی از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی یه حس خاص و مبهمی داشت. او از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعات خود شروع به کار کرد، او با قطعه یکی هست به شهرت رسید. کارشناسان او را از پیروان سبک شادمهر عقیلی و محسن یگانه میدانند مرتضی پاشایی در پاییز سال 1391 باانتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان آلبوم دار پاپ ایران پیوست.

یکی هست: نخستین آلبوم مرتضی پاشایی که در سال ۱۳۹۱ منتشر شد. این آلبوم دارای ۱۲ قطعه است. ترانه سراهای این آلبوم، مهرزاد امیر خانی و علی بحرینی هستند. آهنگسازی این آلبوم را خود مرتضی پاشایی انجام داده و کار تنظیم را نیز مرتضی پاشایی و میلاد ترابی انجام داده‌اند.

آلبوم‌ها

  • گل بیتا
  • یکی هست
  • اسمش عشقه

تک آهنگ‌ها

  • روز برفی (همراه با محمدرضا گلزار)
  • ادعای عشق (نسخه غیر رسمی)
  • عصر پاییزی
  • بغض (تقدیم به بنیامین بهادری)
  • جاده یک طرفه
  • نفس
  • به گوشت میرسه
  • بزار بگم
  • چند روز
  • چشمای من
  • چطور دلت اومد
  • دل من دل تو
  • دروغ دوست داشتنی
  • عشق من
  • گریه کن
  • ماه من
  • من و ببخش
  • مثل شیشه
  • میخوام بگم
  • می‌میرم
  • تقصیر
  • تو فکرتم
  • تو راست میگی
  • یادته
  • یکی هست
  • زیادی
  • شاید بپرسی
  • ستایش
  • گل بیتا
  • روتو برگردون
  • حالا اومدی
  • تورفتی
  • گل اطلسی
  • بزار بگم
  • ماه من
  • قسم
  • آدم کش
  • آدم آهنی
  • نگران منی