دانلود آهنگ جدید تهی با نام من بالام با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ من بالام از تهی


دانلود آهنگ من بالام از تهی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ جدید تهی من بالام

متن آهنگ جدید تهی با نام من بالام

چه جالب جفتمون دنبال پولیم

من درمیارم تو میخوریش

من پولو میگم تو فک کردی اونو میگم

اونو که هرشب درمیارمو میخوریش

من نونو میگم تو چقد مغزت کجه

پس حقته هرشب بخوریش

پس بخورش نوش  بکنش توش حرف حسابو میگم تو کلت

من برگه ی اسو دیدم شاهو دیدم

دورم بی بی و سرباز میبینم تو چی دورت خلوته

خودتم میدونی البته

شنودتم فقط عمته مثه کنسرتاتم خلوته

شرمنده بیا   جــالبه نه … من بالام

….

من بالا با میکروسکبم  اونیکی دستم میکروفونم

هرچی و میبینم میخونم حالا اونا بزا واسم قدقد کنن

وقتهشه کلماتو رول کنمو بعدش بیت پارتی و نت کنم

بهم میگن سلطان پارتی وقتشه کرواتمو شل کنم