دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام کاریکاتور با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ کاریکاتور از امیر تتلو

دانلود آهنگ کاریکاتور از امیر تتلو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو کاریکاتور

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۶۲) از خوانندگان رپ فارسی است که در سبک ریتم اند بلوز هم فعالیت می‌کند.

امیر تتلو از خانواده‌ای آذری و اصالتاً اهل روستای مقصودلو از توابع شهرستان هریس، استان آذربایجان شرقی است. وی در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهای وی می‌پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲ میلادی، تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسقی بازگشت. تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد.

آلبوم‌ها

  • زیر همکف (۱۳۹۰)
  • تتلیتیی (۱۳۹۲)
  • من (۱۳۹۳)

تک‌آهنگ‌ها

  • اگه راستشو بخوای
  • الو
  • بگو بینم ندیدیش
  • نه دروغه
  • کمک کن
  • من آرومم
  • داد نزن
  • شب
  • چشای وحشی
  • یه طرف درد
  • بابا اون بالاست
  • بدتر شد
  • اینو میدونم که می‌دونی
  • کی از پشت لباستو می‌بنده
  • مغز در رفته
  • سنه حیران
  • دختر توپر
  • حس معمولی
  • خونه خوبه
  • الو ۲
  • خیلی بالام
  • جوونای ژاپنی
  • شهریوری
  • من دلم پاکه
  • حس خوب
  • اریکه ایران و میلاد
  • بذار تو حال خودم باشم
  • من
  • خوابم نمی‌بره
  • نگفته بودی
  • بیخیال
  • یه خواهش
  • نمی‌تونی مثل من باشی
  • مرسی
  • یه چیزی بگو
  • حس معمولی
  • بهاره
  • بنبست
  • خونه خوبه