دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام حسش کن با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ حسش کن از امیر تتلو

 

 

دانلود آهنگ حسش کن از امیر تتلو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

 

 

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو حسش کن

متن آهنگ جدید امیر تتلو با نام حسش کن

حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کن
تو اصن این خلو چله بیا هرجوری میخوای تستش کن
تو بیا حفظش کن تو بغلته … کن
صداکن در گوشش اسمشو
دوباره وارد این قصه شو
دوباره بیا یه دنیا بسازیم
که هیشکی ندیده مثلشو

حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کن
حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کن

 ♫♫♫

تو بگیر دستامو فرقشو چک کن با دست غریبه حرفامو بهش فکر کن
خب ببین اشکامو وقتی نیستی میریزن همه رفقا گریه هامو دیدن
تو ببین من با تو آروم و رامم راحت باش بشکن باز قلب
قانونو با من هنوزم پُره از عکسامون اتاقم
بدون هوای هردوتامونو دارم

تو اصن این خلو چله بیا هرجوری میخوای تستش کن
تو بیا حفظش کن تو بغلته … کن
صداکن در گوشش اسمشو
دوباره وارد این قصه شو
دوباره بیا یه دنیا بسازیم
که هیشکی ندیده مثلشو
حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کن
حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کن