دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی با نام آخر کار خودتو کردی با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ آخر کار خودتو کردی از سینا شعبانخانی

 

دانلود آهنگ آخر کار خودتو کردی از سینا شعبانخانی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ آخر کار خودتو کردی سینا شعبانخانی

 

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی با نام آخر کار خودتو کردی

عکسمونو روی دیوار نمی بینم دیگه این روزا انگار
عزیزم … عزیزم
لب های گرمِ تو دیگه داره یه چیزای دیگه ای رو میگه
عزیزم … عزیزم
من تورو دوست دارم و تو دیگه منو نمی خوای پس برو
عزیزم

آخر کارِ خودتو کردی
زدی زیرِ همه حرفات
پا گذاشتی رو قلبمو وِل کردی
آخر کارِ خودتو کردی
زدی زیرِ همه حرفات
پا گذاشتی رو قلبمو وِل کردی
آخر کارِ خودتو کردی
زدی زیرِ همه حرفات
پا گذاشتی رو قلبمو وِل کردی

چشمای سردتو دیگه چیزی از عشقِ منو تو نمیگه
می دونی … عزیزم
تنها نگذار منو تو بمون و از پیشِ من نرو
می دونی … عزیزم
من تورو دوست دارم و تو دیگه منو نمی خوای پس برو
عزیزم

آخر کارِ خودتو کردی
زدی زیرِ همه حرفات
پا گذاشتی رو قلبمو وِل کردی
آخر کارِ خودتو کردی
زدی زیرِ همه حرفات
پا گذاشتی رو قلبمو وِل کردی
آخر کارِ خودتو کردی
زدی زیرِ همه حرفات
پا گذاشتی رو قلبمو وِل کردی