دانلود آلبوم جدید سامان جلیلی با نام پرتگاه با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم پرتگاه از سامان جلیلی

 

دانلود آلبوم پرتگاه از سامان جلیلی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آلبوم به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آلبوم پرتگاه سامان جلیلی

 

 

تهیه کننده : محمد قیامتی | آهنگساز کلیه قطعات : سامان جلیلی

ضبط ، میکس و مسترینگ کلیه قطعات : استودیو شخصی حامد برادران

میکس و مستر قطعه “سر به هوا ” : کوشان حداد

تنظیم : کوشان حداد – حامد برادران – پوریا حیدری – انوشیروان تقوی – معین راهبر

ترانه : امید علیجانی – سید شهرام جلیلی – سعید بدوی – سامان جلیلی

گیتار کلاسیک : فیروز ویسانلو – کیان دارات – بهروز میرزائی

پیانو و کیبورد : حامد برادران – انوشیروان تقوی

ویولن سلو : پیام طونی – اشکان موسوی – احسان نی زن

ارکستراسیون زهی : پیام طونی – اشکان موسوی | بوزوکی ، باقلاما ، عود ، سه تار : کیان دارات

گیتار آکوستیک : کیان دارات | پرکاشن : امید خوش چهره

مدیر اجرایی : محمد رضا قضاوت

طراحی : حامی صالحی | تایپوگرافی : جمال دهقان پور

لیست ترک های آلبوم پرتگاه

حبس ابد

دست بردار

تشویش

چی میشه

اعتراف

پرتگاه

تکیه گاه

به جون تو

مثل من عاشق

حرف دلم

قسمتی از متن آهنگ های آلبوم جدید سامان جلیلی پرتگاه

نفهمیدی راز چشات چه جوری بر ملا شده

به درد برگشتن من دلت تو مبتلا شده

 

 

سرتو بالا بگیر مثل قلبت مرد باش

عاشق بغضت بمون تکیه گاه درد باش

شونه هاتو مثل کوه زیر دنیا خم نکن

نعره های آسمونا از نگاهت کم نکن

 

 

نتونستم با این گریه نبودن هات رو بشمارم

تو که نیستی به دست کی همه دنیامو بسپرم

درست از لحظه رفتن دلم میخواست که برگردی

دلم پیش تو بود هر جا که تنهایی سفر کردی

 

 

چی میشه دستامو بازم بیای بگیری

 دلت به رحم بیاد و بگی که باز نمیری

باور کنی تمام منو احساممو نشکنی

 غرور این قلب حساسمو

نمونی زندگیم بازم میپاشه از هم

 به سختی میگذره این روزای پر از…

 

 

هم از یاد تو که به پای من غصه میخوری هنوز به یاد توم

گرچه منو به فراموشی سپردی

فراموشی سپردی

دست بردار از این قهر و از این دوری و کینه

منو میکشه این هوای دوری توی سینه

برگرد و ببین که حال من بی تو وخیمه

اینکه بی تو جون میده همون یار قدیمه

 

یه رویای لطیفی شد که باشی تو خیال من

بشی ممکن ترین عشقم تو رویای محال من

تو حتی فکرتم خوبه نوازش میده ذهنم رو

تو این…

 

کلنجار نرو دیگه بسه روی سیم آخر من

حرف دیوونگی باشه از تو دیونه ترم من

چی نصیبت میشه از این دل بریدن دل شکستن

 

 

 

میبخشمت به اون کسی که می پرستی میدمت

میرم با اینکه مهربون ندیدمت

با اینکه می کشه منو ندیدنت

 

 

روزای این دیونه رو همرنگ تاریکی نکن

مسیر غصه هاتو با راه دلم یکی نکن

 

 

من التماس می کنم اما تو می خندی

من خیره می مونم چشماتو می بندی

من عاشقت بودم چرا نمی فهمی