دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی با نام مخاطب خاص با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی

 

دانلود آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آلبوم به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص

 

 

ترانه های آلبوم مخاطب خاص:
1. هوا دو نفرس
2. وایسا
3. دلم مونده رو دستم
4. عشق من
5. مخاطب خاص
6. عکس لب دریا
7. یهویی
8. سخته
9. تیکه کلام
10. بی جهت نیست
11. هوا بارونیه
12. تو حق نداری
13. گریه نکن
14. همسایه
15. نشد

متن آهنگ وایسا از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

وایسا … باید جواب قلبی که عاشق کردی رو بدی

وایسا هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگی … وایسا

باید تموم خاطره هامو به من پس بدی

وایسا … نمیتونی هر وقت اینجوریه به سرت زد بری

وایسا … تو هم باید مثل خودم دیوونه شی بعد بری

وایسا … تو هم باید هر وقت این بلا سرت اومد بری

بی تو من دق می کنم نرو

بری هق هق میکنم نرو

نزار اینجوری تموم بشه

تو رو عاشق می کنم نرو

بی تو من دق می کنم نرو

بری هق هق میکنم پس نرو

نزار اینجوری تموم بشه

تو رو عاشق می کنم نرو

با تو من خاطره دارم صبر کن

بی تو من بی کسو کارم صبر کن

اگه تو کم بشی از تو دنیام

کاری با دنیا ندارم صبر کن

صبر کن … صبر کن

بی تو من دق می کنم نرو

بری هق هق میکنم نرو

نزار اینجوری تموم بشه

تو رو عاشق می کنم نرو

بی تو من دق می کنم نرو

بری هق هق میکنم پس نرو

نزار اینجوری تموم بشه

تو رو عاشق می کنم نرو

 

متن آهنگ دلم مونده رو دستم از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم

برم یا که بمونم آخه بد جوری خستم

واست دل بی قراره چشات گیرایی داره

دلم مونده رو دستم چی میشه بگی آره

بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من

همه دنیارو گشتم نبود مثل تو اصلا

آهای آروم جونم نزار تنها بمونم

بدون تو نمیشه ، نمیشه نمیتونم

دیوونمو میدونمو من بی تو نمیتونمو واسه تو میدم جونمو سر بزار روی شونمو آرومم کن

این قلب من احساسیه عشقم بی رو درواسیه از دوری دلم آسیه عاشقه تو وسواسیه بیا خوبم

دستات پر آرامشه برق چشمام از خواهشه قفل قلبتو وابشه این همونی میخوامشه دوستت دارم

من دل به چشات بستمو بد جور به تو وابستمو از دوریه تو خستمو تو هر جا بگی هستمو دوستت دارم

دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم

برم یا که بمونم آخه بد جوری خستم

واست دل بی قراره چشات گیرایی داره

دلم مونده رو دستم چی میشه بگی آره

بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من

همه دنیارو گشتم نبود مثل تو اصلا

آهای آروم جونم نزار تنها بمونم

بدون تو نمیشه ، نمیشه نمیتونم

دیوونمو میدونمو من بی تو نمیتونمو واسه تو میدم جونمو سر بزار روی شونمو آرومم کن

این قلب من احساسیه عشقم بی رو درواسیه از دوری دلم آسیه عاشقه تو وسواسیه بیا خوبم

دستات پر آرامشه برق چشمام از خواهشه قفل قلبتو وابشه این همونی میخوامشه دوستت دارم

من دل به چشات بستمو بد جور به تو وابستمو از دوریه تو خستمو تو هر جا بگی هستمو دوستت دارم

 

متن آهنگ عشق من از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

چی باعث شده چشمات اشکی بشه

چی تونسته بغض تو رو بشکنه عشق من

تمام خوشی های من ماله تو

تمام غمای تو سهم منه عشقه من

چی باعث شده اینجوری دلخوری

چی نیخوای بگی حرفاتو میخوری

عشق من

چی باعث شده خسته ای از همه تو حرفات یه دنیای غمو ماتمه عشق من

نبینم که اشک تو چشات جمع بشه نباید یه مو از سرت کم بشه عشق من

تمام غماتو به جون می خرم من از جونمم واسه تو میگذرم عشق من

تو دنیای من جاتو خالی نزار روزای پر از عشقو یادت بیار

عشق من … عشق من

تو دنیای من کل دنیا تویی

تو تنهاییام دیگه تنها تویی عشق من

چی باعث شده بی قراری کنی

نتونی به جر گریه کاری کنی عشق من

چی باعث شده حس کنی بی کسی

تو داری به جای بدی میرسی عشق من

چی باعث شده گوشه گیری بگو

چرا از چشام سیری بگو عشق من

چی باعث شده حالت اینجوریه

تمام غمت از غمه دوریه عشق من

نبینم که اشک تو چشات جمع بشه

نباید یه مو از سرت کم بشه عشق من

تمام غماتو به جون میخرم من از جونمم واسه تو میگذرم عشق من

تو دنیای من جاتو خالی نزار روزای پر از عشقو یادت بیار

عشق من … عشق من

تو دنیای من کل دنیا تویی

تو تنهاییام دیگه تنها تویی عشق من

 

متن آهنگ مخاطب خاص از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

من تو رو دلم میخواد دوست دارم

خنده هات بهت میاد دوست دارم

اگه حتی تو منو یکم بخوای من تو رو خیلی زیاد دوست دارمت

تو رو واسه خوبیات دوست دارمت واسه مهربونیات دوست دارم

داری منو میکشی با اون چشات

واسه عاشق کشیات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خاص

برای این دل من نزاشتی هوشو حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست

قبوله هر چی بگی

عاشقت اینجوریاس

♪♪♪♪♪♪♪♪

من تو رو دلم میخواد دوست دارم

خنده هات بهت میاد دوست دارم

اگه حتی تو منو یکم بخوای من تو رو خیلی زیاد دوست دارمت

تو رو واسه خوبیات دوست دارمت واسه مهربونیات دوست دارم

داری منو میکشی با اون چشات

واسه عاشق کشیات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خاص

برای این دل من نزاشتی هوشو حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست

قبوله هر چی بگی

عاشقت اینجوریاس