دانلود آلبوم جدید سینا حجازی با نام رویا با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم رویا از سینا حجازی

 

دانلود آلبوم رویا از سینا حجازی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آلبوم به ادامه ی مطلب بروید

 

 

دانلود آلبوم رویا سینا حجازی

دانلود آلبوم جدید سینا حجازی رویا

لیست تراک های آلبوم رویا:
1. تیک تیک تیک
2. بدبخت
3. بارون
4. خودتی
5. قهرمان
6. ماما
7. هارمونی
8. رفیق
9. ای دل
10. رویا

متن آهنگ جدید سینا حجازی با نام رویا

دیشب روی تخت آروم ،خوابمو رویامو جونمو منو با خودش برد

یه جای زیبا بودیم با درختای سر پیچ ،باد نوازشت می کرد با دستای نرمش

داشتیم می خندیدم با یه لیاس سفید عزیزم،  هیچکس عروسیتو ندید چقد زیبا بودی

انقد نگات کردم که گفتی دیوونه منم ،ولی من هنوز گیج محو نگاه کردنم

گفتی دیوونه نشو اینکه یه رویا نیست

ولی می دونستم من با چشمای خیس

دویدی دویدم نمی خواستم از خواب پاشم

الکی کنار موسیقی بزار تو رویا کنارت باشم

دانلود آلبوم سینا حجازی بنام رویا

تو گفتی نباشی رنگا کم رنگه

نیستی حالا دنیام بی رنگه

لبت رو گاز گرفتی آروم بهم گفتی

اینجا جای حرفای قشنگه

دوستای بارونی نگفتی با من نمی مونی

تو رو رفتی بارونا موندن

خودت باقیش رو می دونی

باقیش همه غم بود همش یکیش کم بود

همون یکیش انگار تموم عالم بود

باقیش همه غم بود همش یکیش کم بود

همون یکیش انگار تموم عالم بود

باقیش همه غم بود همش یکیش کم بود

همون یکیش انگار تموم عالم بود

باقیش همه غم بود همش یکیش کم بود

همون یکیش انگار تموم عالم بود

متن آهنگ ماما سینا حجازی

چشامو وا کردم
تو بودی…
چشامو بستم
صدات بود…
روزا قربون صدقه ها
شبها لالایی هات بود…
دنیام کوچیک بود
قد دستات
انگار عشق
به من
دستات پس داد
حالا بزرگ شده ام
چقدر کوچیکه دستات
مامان.. قربون دستات
می دونم هی چشات تر شد
تا من هی قدم بلندتر شد
تا رسوندی منو به رویاهام
مامان هی رویاهات پرپر شد
می دونی.. دنیامو.. واسه ی من ساختی
می دونم.. رویاتو.. واسه ی من باختی
می خندیدم، می خندیدی با من
مریض بودم، مریض بودی تا من
خوب شم، تو هم خوب شی
مامان تا ابد بمون با من
چه خوب بود
قدیما
کودکیم
با تو
می نشستی
تو آفتاب
می بافتی موهاتو
سرت رو به آسمون بود
می بستی چشماتو
مامان بخدا تو فرشته ای
فقط بریدن بالهاتو
ماما… آی لاو یو ماما… ماما… آی لاو یو ماما…

چقدر زندگی سخت بود ماما
چهره اش پر از اخم بود ماما
گفتی دنیا پُره شیرینیه
مزه اش چقدر تلخ بود ماما
هر روز
یکی بود یکی نبود
یکی عاشق بود
اون یکی نبود
چه خبر از این
گنبد کبود
مامان… کاشکی تاریکی نبود…
دنیای من فانوس نداشت
چیزی بجز کابوس نداشت
امروز می فهمم هیچ کسی
مثل تو منو دوست نداشت
ماما… آی لاو یو ماما… ماما… آی لاو یو ماما…

متن آهنگ قهرمان سینا حجازی

بعضی وقتا مثه باد
خاطرت یادم میاد
از خودم می پرسم
اصلا منو یادش میاد؟
ساعت نمی بست هیچوقت
می گفت همه زمونه
عاشق هیچ مردی نبود
میگفت غم ما ندید
دیدی چه زود پیر شد
عشقتم زمین گیر شد
چه قهرمانانه دلم به پای تو پیر شد
ساعت نمی بندی هنوز
یکی همه زمانته
بگو تو نازنینم الان کی قهرمانته
اینجا یکه عاشقه بازیت
تمام بازی صحنه سازی
اما یکی پایان و می دونست
بگو دلت چجوری راضی بود
آتیش چشمات تو دلم داغ شه
این دل تاریک چلچراغ شه
بخندی و بری تمومش کنی
آخر بازی عاشقت باشه
دیدی چه زود پیر شد عشقت زمین گیر شد
چه قهرمانانه دلم به پای تو پیر شد
ساعت نمی بندی هنوز یکی هنوز زمانته
بگوتو نازنین من الان کی قهرمانته

متن آهنگ آی دل سینا حجازی

هر جا که کارم مثل آدمیزاده بهم می خندن

میگن ابله ساده ،کافیه رد شن مثل روشون رد شن

ابله ساده میشه وای فوق العاده

هر جا که خندیدم اشکمو در آوردن

ای بابا آدما شورشو در آوردن

تنها بمون آی دل تنها بخون آی دل ..

آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه

آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه

آی دل آی دل  دیوونه لعنت به این زمونه

منم خودمم بزارید خودمم باشم

اگه آدمید بزارید آدم باشم

به جان شما شما خیلی خوبید

اجازه بدید من یکم باشم

می خندم نه ! می خونم نه !

می خندمت تا خوب گریه کنم

قلبم و نه ! عشقمو نه ! پس می خوای چی بهتون هدیه کنم

حالم من بد ! حال تو بد ! چون دوست داریم با هم بازی کنیم

این خانم بد ! اون آقا بد ! چون دوست داریم تیراندازی کنیم

آره مستش کار تو سخت یارو تو خوب یار من بد

آره تو کره ماه آره من خس …

هر جا که کارم مثل آدمیزاده بهم می خندن میگن ابله ساده

آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه

آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه

آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه

آی دل آی دل  دیوونه لعنت به این زمونه

آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه

آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه

آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه

آی دل آی دل  دیوونه لعنت به این زمونه