دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش با نام مدار بیقراری با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم مدار بیقراری از بابک جهانبخش

 

دانلود آلبوم مدار بیقراری از بابک جهانبخش با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آلبوم به ادامه ی مطلب بروید

 

دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش مدار بیقراری

 

آلبوم «مدار بی‌قراری» شامل ۱۱ قطعه است که کار سرایش ترانه قطعات آلبوم به جز یک قطعه که ترانه سرایش خود بابک جهانبخش است، بقیه قطعات برعهده محسن شیرالی بوده است، کار ساخت ملودی قطعات نیز به وسیله بابک جهانبخش، انوشیروان تقوی و امیر میلاد نیکزاد انجام شده است، امیر میلاد نیکزاد، انوشیروان تقوی، امیر حسین اویسی، رضا تاجبخش، نیمان، معین راهبر، مسعود همایونی و امیر حسین کاشانیان نیز تنظیم کننده قطعات «مدار بی‌قراری» هستند.

از بابک جهانبخش تا به حال شش آلبوم اکسیژن، من و بارون، زندگی من، احساس، بی‌اسم و چی شده منشر شده است و آلبوم «مدار بی‌قراری» هفتمین آلبوم این خواننده خواهد بود.  «مدار بی قراری» نام آخرین آلبوم بابک جهانبخش است که به گفته خودش آخرین آلبوم او خواهد بود و بعد از این ترجیح می‌دهد فعالیت‌های موسیقایی‌اش را با انتشار تک آهنگ‌ها ادامه دهد.

لیست ترک های آلبوم مدار بی قراری :

  1. معجزه
  2. مدار بی قراری
  3. همین یه بار
  4. جاه طلب
  5. اسطوره
  6. حواست نیست
  7. عاشقتر
  8. اشتباه
  9. هنرمند
  10. اعتراف
  11. هویت
  12. دلتنگی

 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش با نام مدار بیقراری

مثله درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست
تو رو دارمو ندارم این عذاب درد کمی نیست
اینکه سهم من نمیشی یه عذابه ناتمومه
مثه پرتگاهی میمونه که همیشه پیشه رومه
زندگیم رویه مداره بی قراری سپری شد
این توافه بی هیاهو قصه ی در به دری شد
راه برگشتن ندارم
به جنون کشیده کارم
ای همه دار و ندارم
تو رو دارم یا ندارم
آخره نیا همینجاست
دیر یا زود دیر میشه
هر چی کابوس دیده بودیم دیر یا زود تعبیر میشه
فکر باختنت منو با دلهره درگیر کرده
زودتر از گذر عمر منو این غم پیر کرده
زندگیم رویه مداره بی قراری سپری شد
این توافه بی هیاهو قصه ی در به دری شد
راه برگشتن ندارم
به جنون کشیده کارم
ای همه دار و ندارم
تو رو دارم یا ندارم