تجربه مصرف آتوموکستین

تجربه مصرف یکی از کاربران مطرح وبسایت دراگز به صورت زیر است . هیچگونه پژوهش علمی در این مورد صورت نگرففته .

آتوموکستین برای ADHD:  بیمار برای هفتمین بار است که دارویی را امتحان می‌کند. او  سعی می‌کند این بار این کار را درست انجام دهد, هیچ انتخاب دیگری وجود ندارد.

بیمار :‌ تجربه من این بوده که از (10 میلی‌گرم) شروع کنم و تا شش تا هشت هفته قبل از اینکه آن را افزایش بدهم ادامه دهم. (10 میلی‌گرم در یک زمان) معمولاً انتظار دارم و برای دو هفته  اثرات جانبی قبل از اینکه بهتر شود آماده باشم. من بصورت تجربی یاد گرفته‌ام که مانند نیکوتین و مصرف کافئین با این دارو روبرو شوم. تجربه من با مواد مخدر اپی نفرین مثل این فقط کمی نیکوتین و یا کافئین است که اضطراب و عصبانیت را رفع می‌کند.  افزایش هوشیاری را افزایش می‌دهد. تمرکز من را افزایش می‌دهد اما تقریباً شبیه محرک‌های آمفتامین نبوده است. عوارض جانبی جنسی برای من خیلی جدی نیستند. لذت جنسی به عنوان یک مرد نامنظم است اما من واقعاً آن را لذت بخش تر می‌یابم. همچنین برای من مفید است که بیش از حد الکل را با مواد مخدر ترکیب نکنید.