در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست

عزیزترین عزیزانم ، روزت مبارک . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
هرگز نشد محبت یاران و دوستان
همپایه محبت و مهر و وفـــای تو
روزت مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
خدایا هرکه هستم هرچه هستم
به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن

چه شبها که تا صبح نخوابیدی

برام تا صبح دعا کردی

همیشه در قلب منی

مادر روزت مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست
*
*
ای زن، ای الطاف دست حضرتِ پروردگار
ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا
خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهد صفا
روزت مبارک

برای ادامه خواندن اس ام اس تبریک روز مادر و روز زن لطفا به ادامه مطلب بروید

اس ام اس تبریک روز زن

 

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

به دنیا آمد تا دختر کسی شود، ازدواج کرد تا همدم کسی شود،

بچه دار شد تا مادر کسی شود، برای همه کسی شد

اما خودش بیکس ماند

به سلامتی همه مادرا

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

ای لطیف ترین گل بوستان هستی،

ای باغبان هستی من،

گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.

گاه پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

در زاد روز این پسر و مادر / شمس و قمر قرینه ی یکدهاییگر

مادر، بزرگ بانوی دین، زهراست / فرزند او، خمینی روح الله است

مادر، چراغ روشن ایمان است / فرزند، روشنایی ایران است

از مهر مادر و خط این فرزند / یا رب به ما جدائی از آن مپسند . . .

.

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست

عزیزترین عزیزانم ، روزت مبارک . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

سرای احمد امشب رشک طور است / زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد-ص / به راهش از جهان گلریز حور است . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای
تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک
*
*
در ثانیه‌های بودنت می‌مانم
در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

به سلامتیه مادرم ! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

مادر” است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه ”
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی

مادر خوبم ، روزت مبارک . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

به یاد می آورم لحظه های فراز را که :
صدای او اعتبارم می بخشید
و لحظه های نشیب را که اعتمادم
به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم

روزتان مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

چند ساله دارم آهنگهای مختلفو امتحان میکنم

ولی هنوز هیـچ آهنگی

مثل لالایی تو آرومم نمیکند مادر

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

هر لحظه در برابر من اشک ریختی
از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی
بیچاره من، که به همه ی اشکهای تو
هرگز نداشت راه گناهم نهایتی
*
*
مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

زنان را همین بس بود یک هنر / نشینند و زایند شیران نر
زن بلا باشد بهر کاشانه ای / بی بلا هرگز مبادا خانه ای !
روز زن مبارک
*
*
مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا
روزت مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

طلایی ترین روزها

ارزانی نگاه مهربانت

وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت

روزت مبارک

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،گویا مهتابی

.:مادر خوبم، روزت مبارک:.
*
*
دو موجود هستی گرامی تر است
یکی میهن و دیگرش مادر است
ستایش کنم زن که او مادر است
که مادر سزاوار زیب و زر است
تو ای مادر من نوای میهن من
کنم خواب در اغوشت ای سرور من

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها ..
می دونی شباهشتون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا می ره
*
*
دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی .
روزت مبارک مادر عزیزم . تنها تکیه گاه منی دوستت دارم . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته / دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته
مریم زمکتب او درس حیا گرفته / جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

مادر ای والاترین رویا ی عشق
مادر ای دلوا پس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتا ی من
اولین و آخرین معنای عشق
*
*
آسودگی از محن ندارد مادر آسایش جان و تن ندارد مادر دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست
—-
عزیزترین عزیزانم! روزت مبارک
*
*
*
*;%”*
*%;;%”*
*;%*;%”*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
مادر جون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات
*
*
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟

روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه اما روز پدر جوراب فروشی ها !

می دونی شباهشتون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا می ره !!!

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

ی مادر عزیز که جانم فدای تو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و
دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت
عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت
حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم پیشاپیش تبریک میگویم . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

کوچولو که بودم همیشه به مامانم غر میزدم که چرا منو سر وقتی که دوس دارم از خواب بیدار نمیکرده،بعد فهمیدم دلش نمی اومده…

روز مادر مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

مادر است چشم و چراغ زندگی

مادر است سرچشمه آزادگی

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه
نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.روزت مبارک عزیزم . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

شد جهان پرشور و غوغا
صفحه ی گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا
پانهد زهرا-س به دنیا

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم…

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره،

گوئیا مهتابی

مادر خوبم، روزت مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست
و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

—-“اس ام اس تبریک روز زن “—-

 

قدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم…

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره

مادر خوبم، روزت مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

مادر خوبم ، روزت مبارک

به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود

و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود

روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

لبخند مهربان تو جان در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید…

مامان مهربونم فرشته ی زندگیم روزت مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

گفتم مادر..

گفت جانم…

گفتم درد دارم..

گفت دردت به جانم..

گفتم گرسنه ام..

گفت بخور از سهم نانم…

گفتم کجا بخوابم؟؟

گفت روی چشمانم…

اما یک بار نگفتم من خوبم ، من شادم،،

همیشه از درد و رنج گفتم!!

به سلامتی مادر،،

برای اینکه دیوارش از همه کوتاه تره،،

هیچ وقت نگفت من، همیشه گفت بچه هام…..

روز مادر ،، این گل زیبای خلقت مبارک….

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

مادر، کلمه ای به وسعت هستی، چگونه با کلمات توصیفت کنم؟؟؟

خدایا میگی بهشت زیر پای مادران است. از بهشت بهترم داری؟ میخوام واسه زیر پاها مادرم…..

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

اینو نوشتم که از الان به فکر روز مادر باشیم …

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم

در فصل شکست خوردنت می‌مانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد

تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

یک مادر می تواند 10 فرزندش را نگهداری کند
اما 10 فرزند نمی توانند یک مادر را نگه دارند …
به افتخار همه ی مادر های مهربان و دلسوز

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه ”
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت

حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم پیشاپیش تبریک میگویم . . .

—-“اس ام اس تبریک روز مادر”—-

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !

روز زن مبارک !

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

بنام آنکه شادی وخوشبختی را آفرید به آسمان گفتم قشنگترین جمله را بگو تا برای

عزیزترین کسم بنویسم : گفت بنویس دوست دارم بی نهایت باصداقت تا قیامت

تقدیم به همسرعزیزم به مناسبت سالروز میلاد حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (ع) و روز زن

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند

و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !!!

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

▓▒░♥♥♥به بهشت نمیروم اگر تو آنجا نباشی مادر. ♥♥♥ █▓▒░
روزت مبارک

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

روز زن مبارک باد…
با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه . اما روز پدر جوراب فروشی ها .حالا می دونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا می ره !!!

—-“اس ام اس تبریک روز مادر “—-

مادر،
ای لطیف ترین گل بوستان هستی،
ای باغبان هستی من،
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.
گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

روزت مبارک مادر

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم
و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

—-“اس ام اس طنز تبریک  روز زن”—-

مژده به آقایان : پژو ۴۰۵ بدون ایر بگ – بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل
دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن !!!