آمی تریپتیلین و اضطراب :

طی مطالعات بالینی از اشخاص شخصی از ازمایش شوندگان می می‌گوید: " من بیش از یک سال است که این قرص‌ها را مصرف می‌کنم و برای من شگفتی می‌آفریند. من داروهای دیگری را برای اضطراب و افسردگی امتحان کرده‌ام اما هیچ یک از آن‌ها کار نکرده و بیشتر افسردگی من را بدتر کرده و برای نگرانی من کاری انجام نداده است، بنابراین برای مدتی از مصرف دارو خودداری کردم. دکتر من در ابتدا آمی تریپتیلین را برای بی‌خوابی تجویز کرد اما امیدوار بود که به اضطراب هم کمک کند.

من در زندگی ام بهتر خوابیدم و این باعث می‌شود که اضطراب مرا به میزان معجزه اسایی کاهش دهد. چند روز اول باعث شد احساس بدی به من دست بدهد و تمام مدت از آن خلاص شدم، اما بعد از آن فقط رو به بهتر شدن شد. بعد از یک سال سعی کردم آن را ترک کنم ، اما اضطراب غیرقابل‌تحمل بود و من خوابم نمی برد باعث شد تا دوباره به آن برگردم. تنها اثر جانبی این است که ضربان قلب من سریع‌تر از حالت عادی است، به خصوص در شب، اما نه به حدی که غیرقابل‌تحمل است."

موارد مصرف آمی تریپتیلین 5 :

کاربرد اصلی این دارو درمان افسردگی است.

ولی این دارو در درمان بیماری دردهای نوروژنیک، شب ادراری و پروفیلاکسی میگرن نیز به کار می‌رود.

آمی تریپتیلین میگرن :

طی مطالعات بالینی از اشخاص شخصی از ازمایش شوندگان می می‌گوید: " داروی پزشکی آمی تریپتیلین برای تسکین دادن علائم میگرن من بسیار مفید بوده‌است. من ۱۸ سال دارم و برای شاید ۳ سال دچار میگرن ناتوان‌کننده‌ای شده‌ام، بنابراین این مدت طولانی نیست. من هر شب یک قرص را بعد از شام / قبل از خواب برمی دارم. در حالی که من متوجه‌شده‌ام که به خواب رفتن به حدی کمک کرده‌است که با توجه به میگرن و وزوز گوش ، مشکلاتی دارم که باعث میگرن من می‌شود و باعث تسکین میگرن من می‌شود. من فقط میگرن کوچک را تجربه کرده‌ام، من هر هفته حداقل یک میگرن جدی می‌گرفتم و ۱ / ۴ تا از آن‌ها، استفراغ را تجربه می‌کردم. این دارو در کاهش شدت میگرن و شدت میگرن بسیار مفید بوده‌است."