همانطور که میدونید مرتضی پاشایی از سال پیش به بیماری سرطان معده روبرو شده و متاسفانه حالش توی این چند روزه بد شده و وضع سلامتی آقای پاشایی مناسب نیست .

خبرهای بسیار زیادی در مورد پاشایی منتشر شده که حتی خبر مرگ مرتضی پاشایی منتشر شد که بعدا تکذیب شد .

در ادامه مطلب این خبرها رو میتونید بخونید .

لطفا برای سلامتی مرتضی پاشایی عزیز دعا کنید .

مرتضی پاشایی عصر جمعه ۱۶ آبان ۹۳ به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌ های ویژه تب شدید عنوان شده است. به گفته تیم پزشکی این خواننده، انتقال پاشایی به این بخش جای نگرانی ندارد و او برای مراقبت‌ های هر چه بیشتر به این بخش منتقل شده است.

پیمان عیسی‌ زاده سرپرست ارکستر کنسرت‌ های مرتضی پاشایی درباره وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی که این روزها در بیمارستان بستری است، به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته حال این خواننده وضعیت خوبی نداشت و التهابات ناشی از رادیو تراپی موجب شده بود که این هنرمند جوان موسیقی پاپ کشورمان از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نباشد.

وی گفت: خوشبختانه بعد از پایان دوره رادیو تراپی و کم شدن التهابات ناشی از این مرحله درمانی امروز وضعیت جسمانی این خواننده در وضعیت ثابتی قرار گرفته و تمامی علائم از حالت متغیر خود خارج شده و هم اکنون این خواننده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت درمان تیم پزشکی قرار دارد.

عیسی زاده توضیح داد: از تمامی مردم و علاقه مندان موسیقی می خواهم در این شب‌های عزیز برای این خواننده پر طرفدار و محجوب موسیقی دعا کنند که هرچه زودتر شفا پیدا کند و بار دیگر روی صحنه برای مردم برنامه اجرا کند. البته لازم است در این مدت از تمامی خوانندگان و هنرمندانی که با حضور در بیمارستان از مرتضی پاشایی عیادت کردند، بی نهایت سپاسگذاریم.

سرپرست ارکستر کنسرت های پاشایی در پایان گفت: مردم شریف هم در این مدت با ارسال پیامک و تماس های پی در پی خود پیگیر درمان این خواننده بودند که جا دارد از آنها به خاطر این همه لطف تشکر کنم و از آنها بخواهم برای بهبود نظم و ترتیب موجود در بیمارستان از طریق رسانه ها جویای احوال این خواننده باشند.

مهدی علیاری

آخرین وضعیت مرتضی پاشایی

«بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می باشد»؛ این نوشته ای بود که در ورودی بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان بهمن نصب شده بود. به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه 18 آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود.

از جمله هنرمندان حاضر در این روز مهناز افشار ، بهنوش بختیاری ، محمد رضا گلزار ، علی کاظمی ، علی لهراسبی ، روزبه نعمت اللهی ، فرزاد فرزین ، محمد علیزاده ، شهرام شکوهی ، هادی کاظمی ، امید جهان ، مازیار فلاحی ، میلاد ترابی ، مهرداد نصرتی و همچنین سه تن از بازیکنان فوتبال بهروز رهبری فر و محمد نوازی و شیث رضایی

خبر 19 آبان

در پی وخامت شدید حال مرتضی پاشایی، دقایقی قبل علائم حیاتی وی قطع شد.
بیوگرافی مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی ۱۳۶۳/۵/۲۰ ساکن غرب تهران (آریا شهر) و دانشجوی رشته گرافیک است از دوران کودکی نسبت به موسیقی حس خاص و مبهمی داشت.
در سن ۱۴ سالگی موسیقی رو با زدن گیتار شروع کرد ولی درحین کار با مخالفت خانواده مواجه شد. ولی با پای فشاری های خود و علاقه ای که به موسیقی داشت هرگز پشیمون از ادامه راه نشد.
الان چند سالی است که این کار را به صورت حرفه ای دنبال میکند و اصولا تمام وقت را صرف این کار میکند. علاقه زیادی به مصاحبه کردن ندارد و همیشه خیلی آرام است یا خیلی شوخی میکند و خیلی حساس است.

آخرین وضعیت مرتضی پاشایی