دانلود فیلم ایرانی دهه شصتی ها با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی

فیلم دهه شصتی ها با کیفیت عالی و متوسط DVD

 

دانلود فیلم دهه شصتی ها با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : کودک و نوجوان

فرمت : mkv, mp4

حجم : 397 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : سعید چاری

بازیگران : رضا رویگری ، تورج نصر ، میرطاهر مظلومی ، ثنا صادقی ، امیر زریوند ، سیاوش قاسمی ، فریده دریامج ، آرش میر احمدی ، اردشیر کاظمی ،جلال پیشوائیان ، مجید شهریاری، اسدالله یکتا ، امید علیمردانی ، عباس محبوب و بازیگر خردسال آوا رویگری و با حضور افتخاری مرتضی احمدی

خلاصه داستان : این فیلم اولین فیلم رئال انمیشن سینمای ایران است و به داستان زندگی تورج نصر دوبلور می پردازد که جای بیش از 3 هزار شخصیت کارتونی حرف زده است و صدای اکثر شخصیتهای کارتونی مانند شیپورچی – دارکوب زبله – باگزبانی – گوفی و میکی موس در ایران متعلق به ابشان است و دچار عارضه قلبی می شود و به کما می رود. شخصتیها کارتونی فکر می کنند با مرگ تورج نصر صدایشان برای همیشه قطع می شود به همین دلیل وارد دنیای واقعی می شوند و وارد شهر تهران می شوند تا او را نجات دهند و اینگونه صدایشان را جاودانه کنند.

توضیحات و اخبار این اثر : حال هوای دهه شصت در این فیلم کاملا در نظر گرفته شده است و سعی شده است حس نوستالژیک زیبایی برای کودکان دیروز که با آن شخصیتهای کارتونی رشد کرده اند و بزرگ شده اند ایجاد شده باشد . این فیلم بخاطر شخصیتهای کارتونی که دارد به نظر می رسد برای مخاطب کودک تولید شده است اما حال و هوای فیلم به گونه ای است که در کنار کودکان پدران و مادران هم می توانند از فضای موجود در این فیلم لذت ببرند .

دانلود فیلم دهه شصتی ها